Wat was het heet op onze jaarlijkse Open Tuindag! Tropisch warm met > 30 graden. Maar dat heeft veel enthousiaste leden van Groei&Bloei en ook niet leden er niet van weerhouden de opengestelde tuinen te bezoeken. Die waren dan ook allemaal zeer de moeite waard.

Zeer verschillend van stijl en van grootte: variërend van een landschapstuin, tuinen met veel bloemen en borders en vijvers tot, om het compleet te maken, een mooie rotstuin.

Het is de open tuincommissie goed gelukt om in de omgeving van Horst en Lomm deze pareltjes te vinden. Zo’n 150 tot 200 mensen hebben de tuinen bezocht.
De tuineigenaren zorgden ook voor een hapje en een drankje (vooral water!).
Zij genoten er zichtbaar van om aan het geïnteresseerde publiek te vertellen over hun tuin en hoe ze tuinieren. Daar valt altijd veel van te leren om dat vervolgens toe te passen in eigen tuin.