Noord-Limburg

28 Januari 2023; Jaarlijkse bestuur en cie.-dag

Dankzij de inzet van vele vrijwilligers is het ieder jaar weer mogelijk om een interessant programma te bieden aan alle leden van de afdeling Groei& Bloei Noord Limburg. Het is een goede manier om elkaar als vrijwilliger allemaal tegelijk te ontmoeten en uit te wisselen waar we met zoveel enthousiasme mee bezig zijn.

Als dank daarvoor vindt er jaarlijks een gezellige samenkomst plaats op een bijzondere locatie.

Dit jaar was dat bij het Toon Kortooms museum in Griendtsveen. Een leuke plek met een eerbetoon aan Toon Kortooms voor de vele boeken die hij heeft geschreven.

Na een welkomstwoord van onze voorzitter Chrit Hovens, waarin eenieder bedankt werd voor zijn of haar inzet voor de vereniging, was het genieten van koffie en iets lekkers. Daarna was het tijd voor een bezoek aan het museum zelf en als afsluiting schoof iedereen aan voor een heerlijke lunch.

Er is afscheid genomen van Iedje Spijkhoven, die 10 jaar lang redactie lid is geweest van de Groenwijzer en Marlies Jacobs, zelf helaas niet aanwezig, die 7 jaar deel uit heeft gemaakt van de commissie Bloemschikken. Zij zijn goed in de bloemetjes gezet.

Bij deze bijeenkomst heeft Chrit Hovens te kennen gegeven zijn voorzitterschap na zo vele jaren te gaan beëindigen. Niet geheel onverwacht, maar toch een aankondiging, die men nog moet verwerken. Het officiële afscheid van Chrit zal bij de algemene leden vergadering op 22 maart plaats vinden.

We kunnen terugkijken op een geslaagde dag!