29 juni 2024; Tuinbezoek Maurice en Ingrid Janssen.

We bezochten met 30 leden de tuin van Maurice en Ingrid Janssen in Heide bij Venray.

We werden ontvangen met koffie en vlaai. Daarna konden we de tuin en de kwekerij bezichtigen.
De mooie gevarieerde tuin heeft naast een fraai aangelegde vijverloop ook een rotstuin en een eigen kwekerij.
Vele knusse hoekjes met enkele verrassende en soms natuurlijke kunstobjecten nodigden uit om even te gaan zitten en de tuin te bekijken vanuit allerlei hoeken.
De tuin bestaat vooral uit ronde vormen. Dit is een kenmerk van Maurice Janssen in zijn werk als hovenier.

Allerlei vragen over de beplanting konden deskundig worden beantwoord door Maurice en Ingrid.
Veel leden kochten daarnaast nog enkele plantjes voor hun eigen tuin.

We hebben genoten van deze prachtig aangelegde tuin op een heerlijke en zonnige zaterdagmiddag.