16 april 2023: Bijen-en natuurmarkt Horst

Al vroeg op de zondagmorgen maakten we de stand van Groei&Bloei tot een aantrekkelijk geheel.

We deden weer mee met de bijen- en natuurmarkt bij het t’ Zoemhukske in Horst. Dat is een markt waar groene organisaties hun informatie verstrekken en waar natuurlijke en groene streekproducten te koop zijn. Het is een jaarlijks traditie waar we ook onze vereniging presenteren.

Voor een niet heel erg zonnige dag was er best veel publiek met belangstelling voor de activiteiten van Groei&Bloei. En wie weet heeft het enkele nieuwe leden opgeleverd.

De oude nummers van ons tijdschrift Groei&Bloei en de Groenwijzer, maar vooral de zelfgemaakte bloemstukjes vonden gretig aftrek. Met de hulp van enkele commissieleden hebben we op deze dag Groei&Bloei weer onder de aandacht gebracht.